Tuesday, May 26

NOVEL BARU

hmmm... cti lma xtau nk wat apa.konon nk cr keja tp aku xcr2 ag.jd penganggur terhormat la.bosan pny pasal aku pon kuar la aloq staq.pusng2 nmpk la kdai buku.kononnya saja2 ja msuk tup2 nmpak novel baru aku pon tnpa membuang masa trus tuju ke situ la.pilih punya pilih 3 buah novel aku beli.pastu dalam masa 3 ari ja aku da bley abes baca.huhuhuhu..........bosan ag.aku pon kuar ag aloq staq.p bli ag.kali nie 1 buah je sbb aku da xda duet.mak aku da bebel sbb aku menghabiskan duet dia.huhuhu...cian mak aku...tp nk wat cmne...huhuuhu...tp aku da jnji.2 aku pnjm je..nnt aku byr blik...ngeeee......

4 comments:

  1. weh
    tajuk buku pe?
    ni mst jiwang karat punye...
    bce r yg ilmiah sket...
    psstt..
    leh pinjam x?
    hehe

    ReplyDelete
  2. hok ye la tu..
    ang kat kampung ke??
    wah perabis boras jekk
    aku tak beli pe pun ag xde duit..
    keje simpan je lah
    hehehe
    biasalah dah berumahtangga atap rumbia.. hehe

    ReplyDelete
  3. ceh...
    dua2 org nie hampeh toi...
    ko bc novel 2 nad..mmg terangkat la...
    dr penulis novel bestseller 2...
    ko nk pnjm eh??
    kt mph byk..
    weh cmne smbg stdy??
    oke???
    ang zura...dok elok2
    jgn nkal2 ag

    ReplyDelete
  4. hae....ain,salam kenal dariku...di indonesia,aku suka sama puisi and semua karyamu.bagus and enak untuk di nikmati.terasa kayak aku yang mengalami semua.

    ReplyDelete