Thursday, March 26

ANDAI ITU TAKDIRNYA...

Ari Sabtu lepas aku ada pi umah abg aku..aku tengok ada novel baru..tgk cover mcm best ja..aku amek and then baca bahagian belakang kulit novel tu. aku baca macam menarik ja cerita tu. aku pun apa lagi tanpa membuang masa, aku pun baca la novel tu sambil layan Diari AF...mula-mula aku duduk atas sofa...lepas tu aku masuk bilik ambik bantal..aku pun terbaring la depan tv...dari muka surat pertama pastu muka surat kedua...sedar-sedar dah page 30.perut lapar tapi x boleh nak stop dari baca novel tu...
air mata aku dah bergenang dah...giler sedih cita tu...huh!!!touching...touching...ni kalau nampak dengan member-member sure kena kutuk.menangis sebab baca novel je pun..tapi aku x kesah la...mmg menyentuh perasaan aku la novel tu...
dari 1 bab ke 1 bab...aku dah x bley nk stop dah...air mata ni asyk meleleh keluar ja...jalan cita tu betul2 menyentap perasaan aku sebagai seorang perempuan...kesian aleya (watak dlm novel tu)...kalau aku jadi aleya,aku xkan baik blik dengan Azril. tp demi sbb dania,aleya baik ngan suaminya yg perangai...Masyaallah...xtau nk ckap..betapa kejamnya dia...huhuhu...sob..sob..sob...sedih ni..mcm nk ngs plak...
mcm2 dugaan yg aleya terpaksa hadapi.yg plg aku sedih waktu aleya pregnent.dah la si suami xbertanggungjawab lgsg,lepas tu siksa lagi isteri tu..ish!!!ish!!!ish!!! mcm ni ke yg kita pggl sbg pelindung...bila aku baca novel tu jd takut plak nk kawen...hehehehe..
aku nk syorkan pd mber2 novel tu..korg suma ptt bc..mmg best la...sold out tu di pasaran...kisah tu kisah dr mimpi penulis tersebut.
apa lagi eh nk ckp....blilah..murah ja...hanya rm19.90...keluaran PRIMA..
hehehehe

No comments:

Post a Comment