Thursday, March 26

YanG TeRsaYanG



hmmm.....aku nk story sket tntg anak2 buah aku yg nakal yg teramat sgt....bru ada 3 org tp pntnya melayan hanya Tuhan Yang Mengetahui...tmbh2 nk lyn perempuan..huhuhuhu...dasyat..perangai mengalahkan lelaki...anak buah aku yg first nie lelaki...cucu first la tuk mak n ayah aku...punya la syok dpt cucu time 2...aku ingt lagi time 2 aku form 5 kot...meriah la umah aku..mcm2 bnda ada...ayah aku bli tuk cucu sulung..aku pon tumpang sekaki la..al-maklum la...aku nie xpnh ada adik...best la jgak ada bdak kecik kt umah...time 2 plak abg n kak ipar aku tggl baby 2 sblm dpt cr pengasuh kt KL...time 2 blik ja umah kalo ari mggu bley la maen ngan baby 2...best wooooooooo....time 2...hehehehe... pas2 masa aku upper 6, tmbh lg ank buah sorg ag...kali dpt gurl..pny la best sbb dpt baby gurl...aku nie kt kmpg pny la berangan dah...nk bli bju baby gurl yg cute2 2....mst cute kalo anak buah aku pkai...time 2 xsbr nk tggu dia bsar...pd hal dia bru je lahir...ank buah aku yg 2 d beri nama nurul syamimi.yg first 2 nama muhammad nabil... daorng pon membesar la sbg kanak2 yg periang,gembira dan lincah...kalo blik raya...dgr sora daorg ja tmbh2 time mlam msa main bunga api ngan mercun...hehehe...aku pun tumpang main jgak...mcm bdak2 blik rsnya time 2... yg aku geramnya skrg nie...anak sedara aku 2 da bsar...yg gurl 2 wat hal la pulak...xnk pkai bju gurl...die cma nk pkai jeans,t-shirt spiderman,batman,superman,ultraman,spongebob n katun2 yg lain.pas2 baju yg nk pkai 2 mst smpi ke lutut...sebjik mcm lelaki...hmmm...ari raya pun cm 2 jgak...dah xtau nk pjuk cmne...geram tol..musnah hrpn aku nk pkaikan bju yg cntik2, comel2 2...huhuhuhu...
tahun 2008...aku dpt seorng lagi anak sedara..kali nie lelaki..di beri nama muhammad nadim fahim...nama paling pnjg antara abg n kakaknya....mse baby nie bru lahir..aku pun g la umah abg aku..aku tgk pny la bsar..akak aku ckap berat msa lahir 3.9kg...giler la...mula2 lahir aku tgk hitam ja..skrg die da bsar sket aku tgk putih pulak..sekali tgk cm anak cina pun ada...yg nie pun walaupun kecik la tp dah pndi...nk kiter dukung die..aku rasa cm nk cubit2 jer pipi die...hehehehe...geram...
walau cmne pon perangai daorang...aku tetap syg daorg sgt2....muahhhh.nabil,mimi n fahim......
.





No comments:

Post a Comment