Wednesday, April 1

bila sudah bosan...

hmmm...bila dah bosan..mula la buka lagu kuat2..hehehe..tapi pakai earphone oke..aku menghormati orang lain..tambah2 rumet aku yang cukup sporting 2...hehehe..pas2 mulut nie mula la bergerak2 ikut nyanyi..kononnya nak jd penyanyi terkenal la tp aku tau suara aku xmerdu bak buluh perindu...so aku nyanyi untuk diri aku sendiri la...lagu yang aku wajib dgr lagu dr faizal tahir:coba n samapi syurga...aku xtau nape aku suke sgt lagu 2..mayb sbb liriknya yang penuh mkna yg mendalam...cewah!!! lagi 1 lagu yang aku wjb dengar lagu dr kumpulan spring:sejiwa...hehehe..layan jiwa...hahahaha...aku ni pun suka berkaraoke...hehehe..kalo da dpt mic..sush ler nak berhenti...kalo dah stat nyanyi pun sush nak stop...tp itulah aku..aku tetap aku..hehehe...sekian...wasalam..

No comments:

Post a Comment