Sunday, April 5

Hanya Padamu

aku suka lagu dr kumpulan Qiara nie..."Hanya Padamu"...dlu aku bkn lyn sgt lagu2 cmni..ntah napa ntah sejak akhir2 nie jd cam minah jiwang la pulak..hehehe..tp aku peduli apa...

hanya padamu
kuserahkan segalanya
kau bertakhta di nurani
anggun cinta mu abadi
hanya padamu
pertama dan yang terakhir
pohon cintaku merendang
disirami kasih suci
c/o jiwaku dipalu
gemersik tak terkata
hampir kuterlena
dalam belaianmu
cintamu selembut sutera
menjadi saksi kasihku
tiada dua hanyalah satu
kau yang kucintai
sekelumit cinta sekurun kerinduan
kutempuhi ranjau duka
membara sehangat api
terhapus sepi dihatiku
seulas bibirmu kelu tidak berkata
namun ada sesuatu
berkisar dari matamu
terpancar cinta yang sejati
awan yang berarak
saujana membiru
cerahlah wajahmu
dirimba sendaku
menjadi hamparan cinta suci

kalo aku wat keja smbil dgr lagu nie..mst la mulut aku terikot2 skali nyanyi...hehehehe...jiwangkah aku????

No comments:

Post a Comment